فروش توری و پروفیل پنجره دوجداره

فروش توری و پروفیل پنجره دوجداره, فروش توری پنجره, توری پنجره دوجداره, قیمت پنجره دوجداره, تعویض پنجره دوجداره,

فروش توری و پروفیل پنجره دوجداره

دو شنبه 27 شهريور 1396
15:15
توری پنجره دوجداره

پروفیل از اجزای اصلی و مهم پنجره یو پی وی سی محسوب می شود که باکیفیت ان رابطه مستقیم دارد، توری پنجره دوجداره در طرح ها و جنس های مختلفی در بازار موجود می باشند که در فصول تابستان مورد استقبال خریداران قرار میگیرد فروش توری و پروفیل پنجره دوجداره با بهترین کیفیت و کارایی تنها در نمایندگی های رسمی صورت می گیرد.

جنبه ديگري که در تعيين کيفيت در و پنجره استاندارد بايد مورد توجه قرار گيرد، بعد شيميايي پروفیل پنجره دوجداره است که متاسفانه به راحتي قابل شناسايي توسط خريداران نيست و در اين مورد فقط بايد به استانداردها و گواهينامه‌هاي فني اکتفا کرد. پروفيل upvc و ديگر استابيلايزرها يا پايدارکننده‌ها؛ معمولا بين ۲۰ تا ۳۰ درصد مواد تشکيل‌دهنده پروفیل پنجره دوجداره کرج ، پودر pvc يا همان پلي وينيل کلرايد است و ۸۰ تا ۸۵ درصد باقي مانده را مواد پايدارکننده پودر پي وي سي يا همان استابيلايزر تشکيل مي‌دهد. اما نکته حايز اهميت اينجاست که ارزش ريالي ?? درصد استابيلايزر به کار رفته در پروفیل پنجره دوجداره کرج برابر با ?? درصد قيمت مواد به کار رفته برآورد مي‌شود، به ويژه اينکه کيفيت پروفیل پنجره دوجداره کرج و مواد پليمري را همان استابيلايزرها تعيين مي‌کنند. پروفیل پنجره دوجداره یکی از مطمئن ترین و پرمصرف ترین مواد اولیه در ساخت درب و پنجره ساختمانی بوده و مشخصه اصلی آن زیبائی و استحکام می باشد. تولید پروفیل پنجره دوجداره یکی از طرح هاي ملی تلقی می گردد. بحث استفاده از این صنعت در ایران قبل از انقلاب نیز مطرح بوده است و گام هاي کوچکی نیز در این زمینه برداشته شده بود. سبک وزنی، خمش پذیري، عایق بودن در مقابل حرارت و الکتریسیته، مقاومت در برابر مواد شیمیائی و بیولوژیک قابلیت تبدیل به سطوح صیقلی، قابلیت تلفیق با مواد افزودنی مختلف و بالاخره انعطاف پذیري در کاربردهاي متعدد، پلیمرهاي مزبور را به مناسب ترین جایگزین براي آلیاژهاي فلزي و غیره فلزي در صنعت در و پنجره سازي تبدیل نموده است. پروفیل پنجره دوجداره قابلیت عرضه در رنگهاي مختلف را دارا می باشد.

فروش توری و پروفیل پنجره دوجداره

يکي از عوامل موثر در ارزيابي فني و شيميايي کيفيت يک درو پنجره يو پي وي سي، واکنش پروفیل پنجره دوجداره در برابر نور و تابش خورشيد است. معمولا يکي از ايرادهاي وارد بر درو پنجره هاي upvc تغيير رنگ احتمالي پروفیل پنجره دوجداره در برابر نور و تابش خورشيد است. به واقع آنچه باعث تغيير رنگ يا استحکام رنگ پروفيل مي شود، ترکيب و فرمول استفاده از استابيلايزرها پايدارکننده هاي پودر pvc است. مهمترين استابيلايزر، تيتانيوم دي اکسايد است که ميزان مصرف اين مواد اوليه در تغيير يا پايداري رنگ پروفیل پنجره دوجداره کرج نقش اساسي دارد. اطلاعات و مطالعات منتشره توسط نهادهاي بين المللي نشان مي دهد که ايران از حيث تابش مستقيم نور خورشيد و اثر گذاري آن بر کيفيت محصولات شيميايي جزو کشورهاي خطرناک محسوب مي‌شود و احتمال تغيير رنگ پروفيل هاي يو پي وي سي در ايران بيش از ديگر کشورها ارزيابي شده است.
متأسفانه تصور عاميانه حتي ميان توليدکنندگان پروفیل پنجره دوجداره ، اين است که احتمال تغيير رنگ در مناطق گرمسيري زياد است؛ حال آنکه بايد بدانيم دماي هوا تأثيري در تغيير رنگ پروفیل پنجره دوجداره کرج ندارد، بلکه ميزان تابش نور خورشيد تعيين‌کننده است.

پروفیل یو پی وی سی

مقاطع مختلف فروش توری و پروفیل پنجره دوجداره
باور غلطی در میان برخی رایج شده است که مثلا پروفیل پنجره دوجداره سری ۷۰ از ۶۰ استحکام بیشتری دارد. در upvc اینگونه نیست. در پنجره دو سه جداره یو پی وی سی کرج همه چیز به پروفیل گالوانیزه ارتباط پیدا می کند. بنابراین اگر در دو نوع پنجره ای که با پروفیل های upvc با سطح مقاطع متفاوتی ساخته شده اند، سایز گالوانیزه ها نیز یکسان باشد، این دو نوع پنجره توان و استحکام یکسانی خواهند داشت. تأکيد مي‌کنم که معيار عدم تغيير رنگ پروفیل پنجره دوجداره ، دانه‌هاي پودر pvc پروفيل يا کشور سازنده پروفيل نيست، بلکه مهم اين است که آيا پروفيل متناسب با شرايط آب و هوايي شهر مورد مصرف ساخته شده است يا خير. به ويژه اينکه يکي از معتبرترين پروفيل‌هاي يو پي وي سي اروپايي مورد مصرف در بسياري از شهرهاي جهان در شيراز با تغيير رنگ مواجه شده است؛ با اين توضيح که به تغيير رنگ پروفيل بين ۲ سال تا ۲۵ سال خواهد بود.
فروش توری و پروفیل پنجره دوجداره فولادی تقویت کننده :
یکی از قطعات بنیادین و ضروری در ساخت درب و پنجره های دو سه جداره upvc ، پروفیل فولادی تقویت کننده (رین فورسمنت) گالوانیزه شده است که درون حفره داخلی پروفیل پنجره دوجداره کرج نصب می گردد . نقش و وظیفه پروفیل های فولادی تقویت کننده به شرح زیر می باشد :
• استحکام و قدرت بخشیدن به ساختار درب و پنجره دو جداره
• جلوگیری از تغییر حالت پروفیل پنجره دوجداره در اثر مرور زمان و عوامل محیطی
لاستیک های درزبندی :
عایق بندی کامل و صحیح درب و پنجره های یو پی وی سی فقط با استفاده از لاستیک های درزبندی مناسب و با کیفیت امکان پذیر می گردد .بهترین نوع این لاستیک ها Ethylene Propylene Diene Monomer )EPDM )می باشد که با عملکرد بالایی که در آزمایشات نفوذ ناپذیری و مقاومت از خودنشان داده است ،نسبت به اقسام دیگر لاستیک ها می تواند بدون هیچ مشکلی برای سالها بر روی درب و پنجره های یو پی وی سی مورد استفاده قرار گیرد . لاستیک های EPDM در مقابل تغییرات دما از ۱۳۰ + تا ۴۰ – درجه سانتی گراد ، نور آفتاب ، اکسیده شدن ، ترک خوردگی ، و فشار زیاد باد از مقاومت بسیار بالایی برخوردارهستند. این لاستیک هادر طی فرایند تولید درب و پنجره ، داخل شیارهای مخصوص تعبیه شده بر روی پروفیل های یو پی وی سی نصب می گردند. یکی از مشکلات بزرگ کشور ما در حال حاضر هدر رفتن مقدار زیادي انرژي در تمامی فعالیتها و بخصوص در بخش ساختمانها می باشد. از دلایل هدر رفتن انرژي در ساختمانها می توان استفاده از در و پنجره هاي نامناسب را نام برد. از طرفی با توجه به شرایط متفاوت آب و هوائی کشور و براي استفاده صحیح از انرژي و جلوگیري از هدر رفتن بی حد و مرز آن و در جهت بهینه سازي مصرف سوخت در ساختمانها باید استفاده از این صنعت به صورت همگانی در بین آحاد مردم فرهنگ سازي شود.